A true story.

Jag tänkte nu ta ett inlägg så ni får lära känna mig lite bättre o skriva lite sanningar jag kommer på om mig själv.

1. Jag är vegetarian. Jag har varit det sen jag gick i andra klass då var jag alltså 8 år.
2. Jag tycker det är jobbigt när det är tyst och ingen fart omkring mig. Jag gillar liksom när det är högt och fart!
3. Jag har svårt att lita på folk. Jag har blivit sviken och folk har gått bakom ryggen på mig mycket förut, så det tar tid innan jag verkligen kan lita på en människa.
4. Jag är nästan alltid glad. Alla säger det, och jag vet det själv. Jag skrattar åt det mesta (kanske kan vara jobbigt ibland) och om jag träffar folk jag inte känner så bra och dom säger nånting istället för att svara så skrattar jag haha. Men asså aa, jag är typ glad hela tiden bland folk.
5. Ibland kan jag få en känsla av att jag inte skäms för nånting. Asså det är jävligt kul! Jag typ hoppar runt men asså nej, men jag vågar bara vara mig själv då och det är riktigt skönt.

/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara namn, epost och bloggadress?

E-postadress: (Visas endast för JBELES)

Har du blogg? Skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback