And you can see the look on my face.


Baby when you're with me, it's like an angel came by and took me to heaven. Cause when i stare in your eyes it couldn't be better. ♥

HELT SLUT EFTER EN DAG I STALLET! Hanna kom till mig vid kvart över 1 så då cyklade vi o mötte Stina och sen vidare till Stjärnholm. Alla som skulle komma kom inte, men det var riktigt kul idag! Sen när vi skulle hem så var vi skiit törstiga och man kan ju inte dricka vatten ur kran här just nu så vi har vattentankar. Så vi beslutade oss för att stanna vid en sån. Vi fattade inte hur man skulle sätta på den så jag drog bak några saker och allt ba lossnar så vattnet ba forsar ut ahhahah! Vi dooog.

Aja nu sitter jag här och är helt död. Har ätit en billys och lite glass. Sen blir det grillat sista dagen innan skolan. Imorgon börjar mitt nya nyttiga liv, inga verkligen inga sötsaker ska jag äta fram till höstlovet. Sen får vi se om det funkar längre hehe! Aja blir långt inlägg så bye!

/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara namn, epost och bloggadress?

E-postadress: (Visas endast för JBELES)

Har du blogg? Skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback