Does he love you the way i did?


Förlåt för den absolut överdrivet dåliga uppdateringen.
Idag har jag inte gjort ett enda inlägg men Ellen har skött det på topp, super bra! Skoldagen var hemsk, usch var sån jävla lättnad när det var slut. Aja jag skulle ju träffat Ellen idag men väntade på att hon skulle höra av sig skit länge, så medans jag väntade var jag med Sofie.

Imorgon så ska jag träffa Sofie efter den hemska byggnaden som inte ens är värd att bli kallad skola. Vi hittar väl på något skoj som alltid! Ska se om vi kanske ska sova imorgon har inte soooovit med varandra på år o dar. Eller först ska jag ju till Nero med Hanna efter skolan och efter det så ska jag vara med Sofie. Men aa nu orkar jag inte trötta ut er mera så hejsvej!

/Emilia

Kommentarer
Postat av: ida

SV ELLEN: JAG MED!!!!! :D <3

2011-08-25 | 22:18:36
http://idaholmbergs.blogg.se/
Postat av: ida

sv: samma här! Men ska du ta med kameran till skolan, för vi åker väl inte hem? <3

2011-08-25 | 22:35:41
http://idaholmbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara namn, epost och bloggadress?

E-postadress: (Visas endast för JBELES)

Har du blogg? Skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback