Gästbloggning av Sofia Nilsson


Hej alla filurer där ute! Nu undrar ni säkert vem jag är, och det ska jag berätta.
Mitt namn är Sofia och jag är 16, blir 17 imorgon (Söndag) HIHI. Jag bloggar på smnmode.blogg.se och i bloggen skriver jag om mode, shopping, inspiration, min vardag och laddar upp massa bilder!
Jag pluggar och bor i Uddevalla där jag har en egen liten etta med utsik över hela staden, helt underbart. Pluggar Teknik & Företagsamhet på Östrabo 1, Uddevallas Gymnasieskola. Jag är ensam tjej med 16 andra killar i klassen, haha. Tro det eller ej, men det är hur skönt som helst. Att slippa all skitsnack från tjejer. Jag har tjejkompisar på skolan fast dom går i andra klasser då.
Tja.. vad mer ska jag säga, haha. Jag har en massa tävlingar på bloggen så jag hoppas ni kikar in och är med :)
Vilken gästbloggning det blev, haha. Är dåligt på sånt, vet inte riktigt vad jag ska skriva! Har ju inget direkt fast ämne att skriva om.
Ni får ha det bra så länge så hörs vi kanske på min blogg. Puss!


Grattis i förskott då Sofia :D

/Ellen och Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara namn, epost och bloggadress?

E-postadress: (Visas endast för JBELES)

Har du blogg? Skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback