Hallelujah it's rainingman.


Tjenatjena, vill bara säga att Ellen har skött bloggen susen medans jag inte uppdaterat.
Jag själv har ju inte uppdaterat så bra då jag gick o la mig rätt så tidigt igår och sen upp och åka till Pegazus. Det har varit jätte mysigt som vanligt ute hos älsklingen men hade hoppats på bättre väder. Började med att tömköra men då åskade det så det blev inte så länge. Sen väntade vi en stund så blev det uppehåll och då gick vi på promenad men då började det spöregna igen så det blev en kort promenad.

Det blev tyvärr ingen photoshoot för att det var så dåligt väder och spöregnade. Jag hade ju hoppats på en photoshoot idag men får skjuta fram det igen. Får se om jag kan hyra honom någon helg i höst eller om några veckor eller så, då kanske det blir en photoshoot. Får hoppas på det!

Nu ska jag äta och duscha sen sticka till Ellen. Jag vet inte om jag ska duscha innan maten, mamma har börjat med den men den tar tid och jag är inte den snabbaste in i duschen, men är skit snabb i duschen. Haha aja väntar nog kanske på maten och sen duscha. Blir iallafall att sova där men puss på er!

/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara namn, epost och bloggadress?

E-postadress: (Visas endast för JBELES)

Har du blogg? Skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback