Let me tell you one time

Gjorde klart det här för 5 minuter sen kanske, haha intressant?

Har pratat med Izabell i telefon i nästan två timmar, snacka om att man skrattar åt den tjejen, ja verkligen åt henne. Hon är så trög, haha men jag älskar henne ändå! Jaja, jag har fixat hennes header men den blev inte så bra men jag ska göra om den någon dag, kika på henne blogg här!

Jag måste stänga av datorn snart för mamma tjatar, men tänkte slänga in ett inlägg innan bara.
Nej nu ska jag kolla på never say never sen sova tror jag :)

/Ellen

Kommentarer
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - Sandra

sv: oj råka nog skicka en tom kommentar, men tack så mycket, kul att du gillar vår design! :D kram!

Postat av: jasmine

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :D

2011-08-10 | 01:42:13
http://jasmineofsweden.blogg.se/
Postat av: Izabell <3

Hahahaha, kul att kunna underhålla dig ;D <3

2011-08-10 | 13:47:20
http://cazmirochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara namn, epost och bloggadress?

E-postadress: (Visas endast för JBELES)

Har du blogg? Skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback