No matter what, you're always number one


Godmorgon! Vaknade för kanske en kvart sen och ser att jag ett sms från Elin, hon som äger Fresa, träningen är tyvärr inställd men jag ska ta det på måndag tror jag det blir så jag kan inte fota Emilia då men hon rider ju fler gånger ;)

Jag ska träffa Ida senare, vet inte när men jag vaknade nyss och jag orkar inte gå upp ligger fortfarande i sängen med datan i knät. Som Emilia skrev så finns det inget vatten så man kan inte duscha eller gå på toa, usch det är jättejobbigt!

/Ellen

Kommentarer
Postat av: Elin

haha jag kan åka och fota henne istället för dig ;)

2011-08-12 | 13:06:22
http://ealr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara namn, epost och bloggadress?

E-postadress: (Visas endast för JBELES)

Har du blogg? Skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback