Nyss pratat med min älskade o saknade kusse!

Hej på er, jag har nyss pratat med min älskade kusse Emma i telefon. Fan vad jag saknar henne, asså vi snackar alltid om att ses så ofta och prata oftare men det blir aldrig av. Hon är ju fan mitt kött o blod, kan inte vara utan henne så länge blir ju fan galen. Jag blir alltid lika glad när jag pratar med henne hon är så jävla bra. Asså snacka om att vi kan prata om allt. Aja nu måste vi snart ses iallafall bestämmer jag.

Nu ska jag fortsätta chatta med Ellen och Emma. Vi har en liten idé vi tre hahah! Aja nu ska jag fortsätta snacka med dooom. Så typ hejdå vi hööööörs!
JAG VILL VARA LITEN IGEN!

/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara namn, epost och bloggadress?

E-postadress: (Visas endast för JBELES)

Har du blogg? Skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback