Reach for the sky


Jag och Ida har börjat leva ett sunt liv nu, nej men vi ska ut och springa snart och sen ska vi inte äta onyttiga saker, (gamleby är ett undantag!) så jag känner mig lite duktig just nu. Vi har cyklat fram och tillbaka till Strandstuviken, vi fotade lite och så. Ni får bilder sen, nu har jag lånat systers data och jag kan inte ladda över bilerna hit och om jag orkar så ska jag sätta mig vid "min" data när jag kommer hem sen.

Just nu sitter jag och lyssnar på Justin Bieber, jag började städa garderoben fast jag orkade inte längre får göra klart det imorgon. Mamma kom och sa att jag ska till tandläkaren imorgon, tio över åtta, måste jag alltid få en så tidig tid.. Jaja jag vill ju bli av med tandställningen snart så det är väl lika bra att gå dit.
Inte så taggad för att springa men jag gör det ändå, måste du träna bort lite, hehe!

/Ellen

Kommentarer
Postat av: elin

har du börjat sett doctor who? :D

2011-08-23 | 22:13:09
http://ealr.blogg.se/
Postat av: Best of music

Tja!

Gillar du att lyssna på musik? Gammalt som nytt? Olika Genres? Ja?

Då tycker jag att du borde kolla in min blogg där jag lägger upp låtar jag gillar och annan allmän info om musik såsom konserter osv. Det skadar inte att kolla in bloggen och kanske ge en liten kommentar(gärna tips på låtar och förbättringar av bloggen)

Ha det bra!

2011-08-23 | 22:20:28
http://bestofmusic.blogg.se/
Postat av: ida

så fin häst :o

2011-08-25 | 14:07:06
http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara namn, epost och bloggadress?

E-postadress: (Visas endast för JBELES)

Har du blogg? Skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback