So it's up to you, and it's up to me.


Bättre vän än du är svår att få tag i. Jag är så jävla glad att jag har dig bästavän ♥

Jag tänkte nog ta och lägga mig strax. Ska lägga mig o läsa tidningen "Min Häst" som pappa kom hem med idag. Just nu sitter jag iallafall och lyssnar på Justin Bieber och kollar på lite bloggar. Aja snart blire o lägga sig iallafall då jag har en lång dag framför mig imorgon.

Hoppas på att solen tittar fram imorgon så det blir en liten photoshoot. Förra gången jag skulle ha det var det ju bara regningt o skit hoppas verkligen på att det blir bättre imorgon. Inte för att det direkt verkar som det just nu men jaja vad kan man göra åt saken? Nej nu ska jag inte skriva ett längre inlägg så hejdå alla kära!

/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara namn, epost och bloggadress?

E-postadress: (Visas endast för JBELES)

Har du blogg? Skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback