Sticker snart till stallet.

Snart kommer Hanna och hennes mamma o hämtar upp mig så sticker vi till stallet. Hoppas vi har en riktig dressyrlektion idag! Alltid kul, jag hoppas på att få... jag vet inte idag faktist! Får se en liten utmaning skulle vara kul iallafall. Elin ska fota och sen skulle Johanna och Anna komma ut och titta också, värsta publiken.

Hoppas på att designen blir klar till kvällen. Jag hoppas verkligen att jag och Ellen löser vårt problem med våran design ikväll så att vi sen kan sätta in den. Det kommer bli så kul att få veta vad ni tycker. Jag sitter vid mammas data just nu så har inga bilder så det får bli ett bildlöst inlägg. Tråkigt värre men så är det hejdå!

/Emilia

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej!



Nu har jag en fototävling i min blogg, temat är natur och vinnaren vinner fint pris! Kolla in i bloggen och gå med!

Såhär kommer du till inlägget: http://ebbaafeldt.blogg.se/2011/august/fototavling.html#comment



kram! <3

2011-08-15 | 19:19:49
http://ebbaafeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara namn, epost och bloggadress?

E-postadress: (Visas endast för JBELES)

Har du blogg? Skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback