Tell me you love me.


Tjenatjena sitter här just nu med Ellen bredvid mig och redigerar collage. Vi har det lite jätte bra och snackar om världens bästa Justin! Jag mår då bara lite illa och har lite ont i magen men det gör man ju ibland bara det går över tills jag ska sova.

Imorgon ska jag fota Ellen när hon rider. Hon har sin första lektion på Stjärnholm nu för terminen som jag hade i måndags. Ska bli kul o se vem hon får och sådär. Men nu ska jag fortsätta med mitt collage. Så hejdå alla kära läsare, ni är grymma!

/Emilia

Kommentarer
Postat av: bex.

de gör jag ju inte :o

2011-08-11 | 00:56:29
http://bexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara namn, epost och bloggadress?

E-postadress: (Visas endast för JBELES)

Har du blogg? Skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback