We can't go nowhere but up.


Hej alla söta! Jag är hemma efter en grym kväll med en grym vän.
Ser på testbloggen att Ellen har kämpat på som tusan med designen och den börjar bli som vi vill! Jag var iallafall ute med Sofie förut och vi har cyklat runt i lilla staden, snackat, tuggat tuggummi o ätit choklad. Det är så det ska vara!

Morgondagen ser ut så att det är lektion på Stjärnholm. Elin skulle o fota tror jag och sen skulle Ellen kanske hinna med ut också efter hennes träning med Fresa, vi får hoppas! Ska se om Elin kan filma lite också så fixar jag en film imorgon. Ha det så bra puss!

/Emilia


Kommentarer
Postat av: Elin

ta med din lilla kamera så kan jag fiiilma :D

2011-08-14 | 23:50:38
http://ealr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara namn, epost och bloggadress?

E-postadress: (Visas endast för JBELES)

Har du blogg? Skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback