Where are you know, When i need you the most.

Hallådär härliga folk och människor! Jag har nu precis kommit hem har varit ute o varit med Hanna. Just nu snackar jag med bästa Ellen på msn och ska snart sätta igång o göra ett JB collage som alltid! Äter också världens bästa glass "Ben and Jerry Half Baked".
Mitt favoritcollage som jag har gjort på Justin.

Imorgon ska jag ut till Pegazus. Jag har hyrt Pegge imorgon så jag ska ut till honom då och tömköra sen ska vi se om det blir bra väder då ska jag kanske ha en liten photoshoot, med klännig o allt. Kommer bli super iallafall! Efter det ska jag hem o träffa bästa Ellen ska bli super! Ser fram emot morgondagen som ser ut att bli super!


Jag älskar dig världens finaste ♥

/Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara namn, epost och bloggadress?

E-postadress: (Visas endast för JBELES)

Har du blogg? Skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback