Where is my runaway love?

Såhär snygg är man en tisdagskväll!

Sitter här och äter ostbågar dricker juice och lyssnar på Justin Bieber! Åh, jag vill ha cola, men vi har ingen, buuhu! Sitter och försöker få ihop lite bilder på Justin och göra nya collage, både jag och Emilia har blivit helt beroende av att göra collage på honom. Fast det är du kul, men det är så jobbigt för det finns för många bilder att välja mellan, haha!

Imorgon ska jag träffa Emilia om hon hinner, eller jag har bestämmt att hon ska hinna, hehe. Jag vill träffa henne! Blir antagligen det vanliga, lyssna på Justin, fixa collage, fota och såklart prata massa!

Ett collage jag gjorde idag, är riktigt nöjd faktiskt. Jag skickade det till Justin på twitter, får se om han svarar, haha! :)

/Ellen

Kommentarer
Postat av: Izabell <3

Sötnos där ^^ <3

2011-08-09 | 23:09:39
http://cazmirochjag.blogspot.com
Postat av: JOHANN

SOULMATE!

2011-08-10 | 19:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara namn, epost och bloggadress?

E-postadress: (Visas endast för JBELES)

Har du blogg? Skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback