You and me together.


Hej allihopa! Jag ska försöka börja blogga bra igen. Idag gick jag upp vid halv 10, har ätit frukost, suttit vid datan o så. Ska duscha och träffa Ellen idag. Vet inte varför hon inte svarar mig på facebook, mobilen eller något så vi får se hur det blir. Sålänge sitter jag här o väntar på att hon ska svara. Imorgon så är det en kort dag, slutar redan kvart över 2 i skolan, det är skönt! Det är ju lektion i stjärnholm imorgon också vilket ska bli kul.

Jag vill åka ut till Pegazus någon dag. Ska nog prata med Veronica o se när jag kan komma ut o tömköra honom. Det var längesen nu! Aja nu ska inte det här inlägget bli längre. Så hej från mig, nu ska jag sätta mig o plugga det sista i matten så jag blir klar!

/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara namn, epost och bloggadress?

E-postadress: (Visas endast för JBELES)

Har du blogg? Skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback